
Εξατομικευμένες αυτοματοποιημένες ειδοποιήσεις για καλύτερη επικοινωνία με τους επισκέπτες
Η SuitePad ανακοινώνει τη νέα υπηρεσία "Guest Journey Push", η οποία είναι ήδη διαθέσιμη στον πίνακα διαχείρισης των tablets. Αυτή η νέα δυνατότητα επιτρέπει στα ξενοδοχεία να επικοινωνούν ταξιδιωτικές πληροφορίες, προσφορές και άλλες ενημερώσεις με τη μορφή ειδοποιήσεων, προσαρμόζοντας το περιεχόμενο σύμφωνα με σε τα εξατομικευμένα προφίλ επισκεπτών. Αποτελεί για μια σημαντική βελτίωση στον τρόπο με τον οποίο τα ξενοδοχεία μπορούν να επικοινωνούν με τους επισκέπτες τους.
Οι συγκεκριμένες ειδοποιήσεις μπορούν να αποστέλλονται στα εγκατεστημένα SuitePads οποιαδήποτε στιγμή, είτε σε όλους τους επισκέπτες είτε σε συγκεκριμένες ομάδες βάσει δεδομένων από το Σύστημα Διαχείρισης Ξενοδοχείου (PMS), όπως η ημερομηνία check-in/check-out ή ο κωδικός τιμολογίου. Οι επισκέπτες ενημερώνονται για τα νέα μηνύματα και μπορούν να έχουν πρόσβαση σε αυτά μέσω ενός εικονιδίου φακέλου στην πάνω δεξιά γωνία του tablet.

Εάν μια αλυσίδα ξενοδοχείων διαθέτει πολλά ξενοδοχεία εξοπλισμένα με SuitePad, το μήνυμα Push μπορεί επίσης να σταλεί σε όλη την αλυσίδα. Αυτό καθιστά τις ταμπλέτες SuitePad ακόμη πιο επωφελείς για τις αλυσίδες ξενοδοχείων, καθώς οι προωθητικές ενέργειες και οι πληροφορίες μπορούν να διαχειρίζονται και να αποστέλλονται κεντρικά και διαδοχικά σε όλα τα ξενοδοχεία.
Με το "Guest Journey Push", τα ξενοδοχεία μπορούν να συνδεθούν πιο αποτελεσματικά με τους επισκέπτες τους, παρέχοντας σχετικό περιεχόμενο στο σωστό κοινό. Είτε πρόκειται για μήνυμα καλωσορίσματος, προώθηση ειδικών προσφορών ή ενημέρωση για επερχόμενες εκδηλώσεις, οι ειδοποιήσεις επιτρέπουν στοχευμένη και αποδοτική επικοινωνία που αυξάνει την αλληλεπίδραση και τις πωλήσεις.
Αξιοποιώντας τα δεδομένα των επισκεπτών, τα ξενοδοχεία μπορούν να δημιουργήσουν μοναδικές, συναρπαστικές αλληλεπιδράσεις προσαρμοσμένες σε κάθε προφίλ επισκέπτη, βελτιώνοντας την επικοινωνία και τη συνολική ικανοποίηση σε όλα τα καταλύματα. Είτε καθοδηγώντας τους επισκέπτες να εξερευνήσουν τις παροχές, να κλείσουν ραντεβού στο spa ή να ανακαλύψουν τοπικά αξιοθέατα, το Guest Journey Push εξασφαλίζει ότι οι επισκέπτες είναι πάντα συνδεδεμένοι με ό,τι προσφέρει το ξενοδοχείο.
Για να χρησιμοποιήσουν το Guest Journey Push, τα ξενοδοχεία χρειάζονται μια ενσωμάτωση με το PMS. Για εκείνους που δεν έχουν αυτήν τη στιγμή ενσωματώσεις, η ομάδα υποστήριξης της SuitePad είναι έτοιμη να βοηθήσει στην εγκατάσταση των απαραίτητων συστημάτων.
Σχετικά με τη SuitePad
Η SuitePad αποτελεί τον κορυφαίο πάροχο tablets δωματίου στον ξενοδοχειακό κλάδο. Αποτελεί βραβευμένη λύση που προσφέρει ψηφιακό κατάλογο επισκεπτών, εργαλείο κρατήσεων, γραμμή τηλεφώνου, τηλεχειριστήριο και διάφορες άλλες λειτουργίες σε μια συσκευή. Με πάνω από 1.000 πελάτες παγκοσμίως, η SuitePad μεταμορφώνει την επικοινωνία με τους επισκέπτες, ενισχύει τα έσοδα και εξορθολογίζει τις λειτουργίες.
Kommentare