Suite Pad Digitizing The Hotel Stay Webinar (Instagram Post) (600 × 150 px).png

Sponsored | Advertise Here

hoteliga (PMS): Η cloud-based εφαρμογή φιλοξενίας για μικρά καταλύματα

Updated: Nov 12, 2021



H εταιρεία Epsilon Hospitality, παρουσιάζει τη hoteliga μία cloud-based πλατφόρμα PMS που δημιουργήθηκε για μικρά καταλύματα, η οποία προσφέρει μία ολοκληρωμένη λύση στον ξενοδόχο συνδυάζοντας PMS, Channel Manager, Μηχανή Κρατήσεων και API.


Η Εφαρμογή της hoteliga (PMS) είναι self-manage και είναι μία all-in one solution για τον ξενοδόχο, αφού παρέχει PMS, Booking Engine, αλλά και Channel Manager, διευκολύνοντάς τον σημαντικά στη διαχείριση των συστημάτων που χρησιμοποιεί. Η πλατφόρμα διασυνδέεται με τρίτες εφαρμογές με τη χρήση του API π.χ. Passport scanner, Mobile check in, POS κλπ., τα οποία διευκολύνουν σημαντικά τις εργασίες που εκτελεί ο ξενοδόχος. Η hoteliga, παρέχει τη δυνατότητα απομακρυσμένης σύνδεσης στο PMS από τον προσωπικό υπολογιστή του χρήστη και είναι mobile friendly, δίνοντας στον ξενοδόχο τον πλήρη έλεγχο του συστήματος


Ταυτόχρονα, το λιτό περιβάλλον της εφαρμογής hoteliga καθιστά εύκολη τη διαχείρισή της ακόμη και από κάποιον που δεν είναι εξοικειωμένος με τη χρήση υπολογιστή. Βεβαίως, ακόμη και αν αντιμετωπίσετε πρόβλημα στη χρήση του, η άψογη υποστήριξη της Epsilon Hospitality παρέχει μία πολυβραβευμένη τηλεφωνική υποστήριξη που θα επιλύσει κάθε πρόβλημα ή απορία που προκύψει.

Όπως διαπιστώνετε, η hoteliga πληροί τα κριτήρια επιλογής ενός PMS για μικρά καταλύματα, καθώς προσφέρει ένα ευέλικτο πρόγραμμα τιμολόγησης του τουριστικού καταλύματος καθώς είναι συνδεδεμένο με το myData, είναι cloud-based, έχει ένα εξαιρετικής ποιότητας customer service, αλλά σας προσφέρει και μία ολοκληρωμένη και αυτοματοποιημένη λύση.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Η Epsilon Hospitality ανήκει στον όμιλο της Epsilon Net και διαθέτει λύσεις για όλο τον ξενοδοχειακό κλάδο και γενικότερα τον κλάδο της φιλοξενίας. Οι εφαρμογές της Epsilon Hospitality αφορούν όλα τα μεγέθη των ξενοδοχείων και καταλυμάτων. Μικρές ξενοδοχειακές μονάδες, ενοικιαζόμενα δωμάτια, bungalows, camping και οποιαδήποτε άλλη μορφή καταλύματος μπορούν να εισέλθουν στη νέα ψηφιακή εποχή με τις τεχνολογικά ανώτερες εφαρμογές της Epsilon Hospitality.

Επικοινωνήστε με την Εταιρεία Epsilon Hospitality εδώ

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ποια είναι τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της hoteliga από τα υπόλοιπα PMS:


  • Δεν χρειάζεται ενοικίαση επιπλέον εξοπλισμού: Τα περισσότερα PMS χρειάζονται ειδικό εξοπλισμό, τον οποίο συνήθως και ενοικιάζουν και εγκαθιστούν στις εγκαταστάσεις του ξενοδοχείου. Αυτό δεν συμβαίνει με τη hoteliga καθώς είναι cloud-based και η σύνδεση με τον διακομιστή γίνεται απομακρυσμένα.

  • Δεν έχει επιπλέον κόστος εγκατάστασης και ενημερώσεων: Γνωρίζοντας το περιορισμένο budget των μικρών ξενοδοχείων, η hoteliga λειτουργεί μέσω cloud, το όποιο σημαίνει ότι δεν χρειάζεται εγκατάσταση του server στο ξενοδοχείο, ενώ οι επιδιορθώσεις σφαλμάτων και οι αναβαθμίσεις του server γίνονται απομακρυσμένα και χωρίς κόστος.

  • Συνδυάζει PMS, Channel Manager, Μηχανή Κρατήσεων και API σε μία εφαρμογή: Η hoteliga συγκεντρώνει τις λειτουργίες των τεσσάρων πιο σημαντικών προγραμμάτων για μία ξενοδοχειακή μονάδα και τις προσφέρει σε μία πλατφόρμα για ευκολότερη διαχείριση και χαμηλότερο κόστος.

  • Φιλικό Περιβάλλον για τον Χρήστη και Πλούσιο σε Υπηρεσίες: Το απλό περιβάλλον της hoteliga το καθιστά ιδανικό και για ανθρώπους που δεν είναι εξοικειωμένοι με τη χρήση υπολογιστών. Ενώ παρέχει μία πλούσια γκάμα υπηρεσιών που καλύπτει και τους πιο απαιτητικούς ξενοδόχους.

Πώς διευκολύνει η εφαρμογή "Chekin" τον ξενοδόχο όταν συνδεθεί με τη hoteliga:


  1. Αφού o ξενοδόχος λάβει μια επιβεβαιωμένη κράτηση στο σύστημά του, μερικές μέρες πριν την άφιξη, θα ζητηθεί από τους επισκέπτες να ολοκληρώσουν το online check-in συμπληρώνοντας τη φόρμα που θα τους σταλεί αυτόματα (όλα τα στοιχεία της κράτησης θα είναι αυτόματα προ-συμπληρωμένα στη φόρμα χάρη στο συγχρονισμό των δεδομένων με τη hoteliga).

  2. Από τον ίδιο σύνδεσμο που θα λάβουν, οι επισκέπτες θα μπορούν να υπογράψουν το συμβόλαιο μίσθωσης, να ταυτοποιήσουν τα στοιχεία τους βγάζοντας selfie και φωτογραφία τη ταυτότητά τους, αλλά και να πληρώσουν το φόρο για τη διαμονή τους (αν είναι ενεργοποιημένες αυτές οι υπηρεσίες από τις ρυθμίσεις του Chekin).

  3. Τα στοιχεία των επισκεπτών θα σταλούν αυτόματα στις αρχές (σε περίπτωση που είναι υποχρεωτικό βάσει νόμου) και θα παραμείνουν αποθηκευμένα στο cloud του Chekin για όσο διάστημα χρειαστεί. Τα στοιχεία αυτά θα συγχρονιστούν επίσης και με την εφαρμογή της hoteliga.

  4. Αν ο ξενοδόχος χρησιμοποιεί συστήματα απομακρυσμένης πρόσβασης για το κατάλυμά του, θα μπορεί να τα συνδέσει με το "Chekin" και να επιτρέπει απομακρυσμένα πρόσβαση στους επισκέπτες του, που θα λαμβάνουν τα απαραίτητα ηλεκτρονικά κλειδιά μόλις ολοκληρώνουν την ταυτοποίησή τους.

Πρόσφατες Δημοσιεύσεις