top of page
Winner  Hotelier Shop Banner   S-Rate  Campaign #1  (728 x 90 px) (600 x 150 px) (1).jpg

Sponsored | Advertise Here

Hotel Transfer Automation: Αυτοματοποιώντας την υπηρεσία του transfer αποτελεσματικά

Updated: Mar 23, 2022


Μάθετε πώς μπορείτε να αυτοματοποιήσετε την υπηρεσία transfer μέσω της εφαρμογής WelcomePickups και 4 χαρακτηριστικά της εφαρμογής που την καθιστούν απαραίτητη για κάθε ξενοδοχείο


Ίσως μια από τις πιο σταθερά δημοφιλείς υπηρεσίες σε ένα ξενοδοχείο, η υπηρεσία μεταφοράς προσφέρει άνεση στους ταξιδιώτες και μια μορφή πολυτέλειας στο ίδιο το κατάλυμα, ενώ διευκολύνει σημαντικά τη μεταφορά των αποσκευών προς και από το ξενοδοχείο. Η εμπειρία μεταφοράς προς το κατάλυμα μπορεί να δημιουργήσει εύκολα μια θετική πρώτη εντύπωση, που μπορεί να οδηγήσει σε έναν πιο ευχαριστημένο πελάτη, που θα δείξει περισσότερη κατανόηση σε περίπτωση κάποιας αρνητικής εμπειρίας κατά τη διάρκεια της διαμονής του.


Δυστυχώς, με την ίδια ευκολία που μπορεί να δημιουργηθεί μια θετική εντύπωση από αυτή την υπηρεσία, πολύ εύκολα μπορεί να συμβεί και το αντίθετο, οπότε θα πρέπει να της δίνεται η ύψιστη προσοχή, και θα πρέπει να αποφεύγονται τυχόν λάθη όπως, για παράδειγμα, καθυστέρηση του transfer ή παράλειψη επικοινωνίας με τον οδηγό από την υποδοχή (τα οποία, μάλιστα, είναι και πολύ συχνά). Οπότε, ο πιο εύκολος και πρακτικός τρόπος να αποφύγετε τα παραπάνω είναι με την αυτοματοποίησή της.


Welcome Pickups | Αυτοματοποίηση της μεταφοράς των ταξιδιωτών με μια κίνηση

Όταν αναφερόμαστε στην αυτοματοποίηση των transfers στα ξενοδοχεία, η Welcome Pickups είναι ίσως η πρώτη εταιρεία που μας έρχεται στο μυαλό, καθώς είναι πλέον συνυφασμένη με την υψηλή ποιότητα των μεταφορικών της μέσων.


Η Welcome Pickups, ωστόσο, έχει προδιαγράψει ένα ολοκληρωμένο προϊόν και για τον ξενοδοχειακό κλάδο, το οποίο προσφέρει στον ξενοδόχο ευκολία, αυτοματοποίηση της υπηρεσίας transfer, ενώ παρέχει ταυτόχρονα και μια σειρά από πολύτιμες πληροφορίες που συμβάλλουν σημαντικά στη συνολική εμπειρία διαμονής του επισκέπτη.


Σε συνάρτηση λοιπόν με το θέμα μας, που είναι η αυτοματοποίηση των transfers, και εμπνευσμένοι από τις προηγμένες υπηρεσίες της Welcome Pickups, συγκεντρώσαμε τα key χαρακτηριστικά της Welcome Pickups που διευκολύνουν τη διαδικασία του transfer, προσφέροντας στον ξενοδόχο περισσότερο χρόνο να ασχοληθεί με πιο σημαντικά πράγματα, όπως η αύξηση των εσόδων και η επικοινωνία με τους επισκέπτες.

Αυτοματοποίηση της διαδικασίας κράτησης από τον επισκέπτη

Η διαχείριση των transfers μπορεί να είναι μια σχετικά απλή διαδικασία, ωστόσο, σε συνάρτηση με τα υπόλοιπα tasks που έχει η reception, είναι λογικό και πολύ πιθανό να ξεφύγει από τον υπάλληλο της υποδοχής μια κράτηση transfer.


Οπότε, είναι άκρως σημαντική η αυτοματοποίηση της διαδικασίας και ο επισκέπτης να μπορεί να πραγματοποιήσει την κράτηση του transfer μόνος του και χωρίς απαραίτητα την επικοινωνία με τη reception.


Βεβαίως, σε περίπτωση που θελήσει ο επισκέπτης να ολοκληρώση την κράτηση του transfer τηλεφωνικά μέσω του ξενοδοχείου, είναι σημαντικό η reception να μπορεί να προχωρήσει στην κράτηση.


Welcome Pickups Solution

Η λύση της Welcome Pickups σάς επιτρέπει να δημιουργήσετε το δικό σας landing page με το branding του καταλύματός σας, από την οποία οι επισκέπτες μπορούν να προγραμματίσουν το transfer τους και να κάνουν κράτηση, χωρίς την απαραίτητη ανάμειξη του προσωπικού της υποδοχής σε όλη τη διαδικασία.


Welcome Pickups #Tip: Αξιοποιήστε τις πληροφορίες του προφίλ του επισκέπτη και «προλάβετε» τυχόν requests που μπορεί να έχει όπως, για παράδειγμα, σε περίπτωση που ταξιδεύει μια οικογένεια με μωρό, θα μπορούσατε να προσθέσετε στο δωμάτιο τους κρεβατάκι μωρού για να τους διευκολύνετε.


Προφίλ Επισκέπτη στην εφαρμογή της Welcome Pickups

Αυτοματοποιημένα μηνύματα πριν την άφιξη του επισκέπτη

Έχοντας πλέον ολοκληρώσει την κράτηση του transfer τους, συνήθως δεν υπάρχει καμιά επικοινωνία σχετικά με το transfer, πέραν ίσως την επιβεβαίωση που λαμβάνει εκείνη τη στιγμή στο e-mail του ο επισκέπτης. Καλό είναι, ωστόσο, να μην μένει η επικοινωνία μόνο σε αυτό το e-mail, αλλά να υπάρχει μια αναλυτική πληροφόρηση του επισκέπτη σχετικά με το transfer του και ίσως κάποια reminder μέχρι την άφιξή του.


Welcome Pickups Solution

Αμέσως μετά την κράτηση του transfer, η Welcome Pickups προγραμματίζει μια σειρά από αυτοματοποιημένα e-mails που λαμβάνει ο επισκέπτης μέχρι και πριν την άφιξή του στο ξενοδοχείο, με χρήσιμες πληροφορίες για την κράτηση, πληροφορίες για τον οδηγό, τη φωτογραφία προσώπου του, τηλεφωνικό αριθμό, αλλά και εφαρμογή που επιτρέπει την παρακολούθηση της πορείας της κράτησης.


Το Transfer ως πηγή ενημέρωσης για τις αρεσκείες του επισκέπτη

Η προσωποποίηση είναι πλέον στο επίκεντρο της προσοχής και είναι σημαντικό να αποκτήσετε όσο το δυνατόν περισσότερα δεδομένα γίνεται για τους επισκέπτες σας, έτσι ώστε να μπορείτε να κάνετε τις απαραίτητες τροποποιήσεις στον τρόπο επικοινωνίας σας και στις υπηρεσίες που μπορείτε να τους προτείνετε, βάσει των αναγκών τους.


Welcome Pickups Solution

Η Welcome Pickups δημιουργεί ένα προσωποποιημένο προφίλ για κάθε επισκέπτη, στο οποίο συμπεριλαμβάνει ενδιαφέροντα, τον λόγο του ταξιδιού τους, και τα στοιχεία επικοινωνίας τους. Επίσης, σας παρέχεται πρόσβαση στη live τοποθεσία του οχήματος που τους μεταφέρει, για να έχετε καλύτερο έλεγχο της διαθεσιμότητας.


Welcome Pickups Tip: Με την εφαρμογή της Welcome Pickups, ο επισκέπτης μπορεί να επικοινωνήσει άμεσα με τον οδηγό σε περίπτωση κάποιου προβλήματος, αλλά και να ελέγξει ανα πάσα στιγμή την τοποθεσία του οδηγού, μέσω του Live Tracking, το οποίο διευκολύνει σημαντικά τη συνάντηση.

Η Live Διαδρομή του Ταξιδιώτη όπως εμφανίζεται στον ξενοδόχο μέσω της εφαρμογής της Welcome Pickups

Δυνατότητα Upselling μέσω επιπλέον υπηρεσιών κατά τη διάρκεια του transfer

Το Transfer μπορεί να λειτουργήσει εξαιρετικά για το Upselling του ξενοδοχείου σας. Πέρα από την ενημέρωση των επισκεπτών για τις υπηρεσίες του ξενοδοχείου, μπορείτε να προωθήσετε και το early ckeck-in ή late check-out. Μπορείτε να το συνδυάσετε, φυσικά, και με άλλες υπηρεσίες όπως ένα γρήγορο, δεκαπεντάλεπτο massage στο Spa του ξενοδοχείου κατά την άφιξη.


Welcome Pickups Solution

Μετά από έρευνα της Welcome Pickups, διαπιστώθηκε ότι τα ξενοδοχεία που χρησιμοποιούν την εφαρμογή παρατήρησαν ένα μέσο όρο αύξησης 30% στα early check-ins / late check-outs, καθώς το γεγονός ότι η reception γνώριζε την ώρα άφιξης των επισκεπτών βοήθησε σημαντικά την επικοινωνία με την Reception.


Ολοκληρώνοντας…

Αυτός ήταν λοιπόν ο πλέον αποτελεσματικός τρόπος να αυτοματοποιήσετε την υπηρεσία transfer σας, έτσι ώστε να δώσετε περισσότερη έμφαση στη φιλοξενία που προσφέρετε και στην ικανοποίηση των επισκεπτών σας. Για περισσότερες πληροφορίες σε σχέση με την λύση της Welcome Pickups, μπορείτε να δείτε ένα δίλεπτο demo και να κλείσετε ραντεβού με την εξειδικευμένη ομάδα της εταιρείας σε αυτή τη σελίδα.

Πρόσφατες Δημοσιεύσεις

bottom of page