Suite Pad Digitizing The Hotel Stay Webinar (Instagram Post) (600 × 150 px).png

Sponsored | Advertise Here

DiiD για Ξενοδοχεία: Η Νέα Υπερ-Εφαρμογή για την COVID-19 Εποχή

Updated: Nov 15, 2021





Η εταιρεία DiiD λανσάρει μία νέα υπερ-εφαρμογή που συνδέει το χρήστη απευθείας με ό,τι τον ενδιαφέρει, από ξενοδοχεία και εστιατόρια, μέχρι καταστήματα και καλλιτεχνικές εκδηλώσεις. Ειδικότερα για τα ξενοδοχεία, παρέχει μία ολιστική λύση για direct bookings και marketing promotion, push notifications, όπως επίσης online check-in, concierge, breakfast ordering και cross-selling.


Η COVID-19 εποχή, δεν έχει φέρει αλλαγές μόνο στον καθαρισμό, αλλά στη συνολική διαχείριση του ξενοδοχείου, από το πώς μπορούν να αυξηθούν οι κρατήσεις, μέχρι το πώς μπορεί να διευκολυνθεί η παραμονή του επισκέπτη με την απαραίτητη προσαρμογή των τμημάτων operations, concierge και F&B outlets. Με το DiiD, το ξενοδοχείο μπορεί να αποκτήσει νέους πελάτες, προσφέροντάς του σημαντική αναγνωρισιμότητα, ενώ αντίστοιχα δίνει τη δυνατότητα στον εκάστοτε επισκέπτη, για μία ευχάριστη και ασφαλή διαμονή. Συνεπώς, όλες οι υπηρεσίες προσαρμόζονται άμεσα στις απαιτήσεις της νέας εποχής καθώς η τριβή μεταξύ προσωπικού και πελατών μειώνεται στο ελάχιστο, ακολουθώντας τη λογική του social distancing.


Πιο αναλυτικά, ο χρήστης "πατάει" έναν ηλεκτρονικό σύνδεσμο ή σαρώνει ένα κωδικό QR και αποκτά τη μικροεφαρμογή του ξενοδοχείου, μέσα στο DiiD. O ξενοδόχος μπορεί να μοιραστεί τον σύνδεσμο και τον κωδικό QR μέσα στο ξενοδοχείο, στα social media, στην ιστοσελίδα, στο blog του ξενοδοχείου ή μέσω e-mail marketing για να μπορούν οι υποψήφιοι πελάτες να "έχουν" στο κινητό τους, διαθέσιμο το προφίλ του ξενοδοχείου και να το παρακολουθούν. Σημαντικό να αναφερθεί ότι και οι επικείμενοι πελάτες, μπορούν να μοιραστούν τον συγκεκριμένο σύνδεσμο, με τους γνωστούς τους.


Κατά συνέπεια, το ξενοδοχείο είναι διαθέσιμο στην καθημερινότητα τού εκάστοτε χρήστη, πριν ακόμα και την επίσκεψή του σε αυτό, ενώ κατά τη διάρκειά της, απολαμβάνει μία ξεκούραστη και ευχάριστη διαμονή. Έτσι, το ξενοδοχείο εξασφαλίζει τη δυνατότητα για μία καλή κριτική και σύσταση, κάτι ιδιαίτερα σημαντικό τώρα με το new normal που οι πελάτες είναι πιο διστακτικοί να προχωρήσουν σε κρατήσεις.



Συγκεκριμένα, οι επισκέπτες μπορούν να κάνουν check-in πριν ακόμη φτάσουν στο κατάλυμα και να δουν τους καταλόγους του ξενοδοχείου ηλεκτρονικά ή να χρησιμοποιούν την υπηρεσία «order» και «pre-order», επιλέγοντας και ολοκληρώνοντας τις παραγγελίες τους από το bar, το εστιατόριο, το spa ή από οπουδήποτε αλλού στο ξενοδοχείο. Η υπηρεσία αυτή αποτελεί μία οικονομική και οικολογική λύση, γιατί το ξενοδοχείο μπορεί να προχωρήσει σε αλλαγές, χωρίς να χρειάζεται να επανατυπώσει τους καταλόγους του. Επίσης, είναι πολύ χρήσιμη τώρα που ο μπουφές δεν προτιμάται ιδιαίτερα για λόγους υγιεινής και που επιβάλλεται να αποφεύγεται ο συνωστισμός για να ενισχυθεί η ασφάλεια στο κατάλυμα.



Το DiiD έχει σχεδιαστεί, έχοντας στο επίκεντρό του τη βέλτιστη σχέση εταιρείας-πελάτη!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Η DiiD, είναι η υπερ-εφαρμογή, που σας συνδέει ανέπαφα με το κοινό σας. Οι πελάτες, μπορούν να σαρώσουν τους κωδικούς QR ή να επιλέξουν τους σχετικούς συνδέσμους και συνδέονται με τις αγαπημένες τους εταιρείες για να λαμβάνουν ενημερώσεις και προσφορές.

Επικοινωνήστε με την Εταιρεία DiiD εδώ

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Σε τι βοηθάει τον ξενοδόχο σε σχέση με τον COVID-19;


Ως ασφαλές εργαλείο πλοήγησης και παραγγελιών μέσα στο ξενοδοχείο:

  • Δημιουργεί μία θετική πρώτη εντύπωση στον πελάτη, δείχνοντάς του πως το ξενοδοχείο τηρεί όλα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας για τη διασφάλιση της υγείας του. Περιορίζει την αλληλεπίδραση μεταξύ προσωπικού και πελατών, προστατεύοντάς τους, καθώς ο πελάτης δε χρειάζεται να πιάσει έντυπο υλικό. Ταυτόχρονα, μειώνει τον χρόνο παραμονής του στη reception κατά την άφιξή με το online check-in, αλλά και σε χώρους όπως το café-bar, το εστιατόριο και το γυμναστήριο με τους ηλεκτρονικούς καταλόγους και το pre-ordering. Αυτή η πρακτική αποτρέπει τον συνωστισμό και κάνει πιο ασφαλή και ομαλή τη λειτουργία στους χώρους του ξενοδοχείου.

  • Δίνει τη δυνατότητα για Cross selling & Up selling, κάτι ιδιαίτερα σημαντικό για την αύξηση των εσόδων και τη δυναμική επανεκκίνηση του τουρισμού, καθώς υπάρχει ευκολία στην digital περιήγηση του πελάτη εντός του ξενοδοχείου και με άμεσες ενημερώσεις, προωθεί προσφορές για spa, γεύματα, καταστήματα, room upgrade, lounge access offer, surprise offers, happenings, events εντός ή εκτός του καταλύματος ή αλλαγές στο πρόγραμμα, τα μενού ή στις εγκαταστάσεις.

  • Επειδή το DiiD λειτουργεί και offline, ο πελάτης έχει συνεχώς πρόσβαση στο ξενοδοχείο είτε βρίσκεται στην παραλία, είτε μετακινείται εκτός ή εντός του καταλύματος, οπότε είναι πάντα ενημερωμένος για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που παρέχονται εντός του ξενοδοχείου κι έτσι μπορεί να προχωρήσει στο να καταναλώσει και να απολαύσει επιπλέον παροχές.

Ως εργαλείο Marketing για επιπλέον έσοδα, για τη δυναμική επανεκκίνηση του καταλύματος:

  • Το DiiD δίνει τη δυνατότητα για την αύξηση των εσόδων ενός ξενοδοχείου, εφόσον o ξενοδόχος έχει πρόσβαση σε μεγαλύτερη μερίδα του αγοραστικού κοινού μέσω της εφαρμογής. Σε αντίθεση με τα κοινωνικά δίκτυα που έχουν διαφημίσεις και προσωπικό περιεχόμενο και περιορίζουν τον αριθμό των χρηστών που θα δουν τις αναρτήσεις των εταιρειών, στο DiiD όλοι οι χρήστες έχουν πρόσβαση στο περιεχόμενο. Επιπλέον, το ξενοδοχείο δε βρίσκεται απομονωμένο σε μία εφαρμογή ή μιά μεμονωμένη ιστοσελίδα, καθώς οι χρήστες δεν επιθυμούν να κατεβάζουν μία εφαρμογή για κάθε ξενοδοχείο. Το DiiD το χρησιμοποιούν οι ταξιδιώτες για όλες τις αγαπημένες τους εταιρείες, και όχι μόνο όταν θέλουν να ταξιδέψουν, κάνοντας το ξενοδοχείο embedded στην καθημερινότητα του χρήστη και την κράτηση πιο πιθανή.

  • Το ξενοδοχείο στέλνει ενημερώσεις push για να αποκτήσει νέους πελάτες, ενημερώνοντάς τους ακολούθους του στο DiiD, για τα νέα, τις προσφορές του και time sensitive offers, κάτι που δεν μπορεί να κάνει με άλλα μέσα, όπως OTAs ή κοινωνικά δίκτυα.


Συνοψίζοντας


1. Tο DiiD διασφαλίζει την ασφάλεια των επισκεπτών και του προσωπικού ενός ξενοδοχείου, ενώ παράλληλα συνεισφέρει στην αύξηση των εσόδων του και στην αναγνωρισιμότητά του.


2. Tο DiiD, είναι η υπερ-εφαρμογή, που σας συνδέει ανέπαφα με το κοινό σας. Οι πελάτες, μπορούν να σαρώσουν τους κωδικούς QR ή να επιλέξουν τους σχετικούς συνδέσμους και συνδέονται με τις αγαπημένες τους εταιρείες για να λαμβάνουν ενημερώσεις και προσφορές.

Πρόσφατες Δημοσιεύσεις